Jeśli jesteś właścicielem firmy, prawdopodobnie już korzystasz z platform i metod mediów społecznościowych do promowania swojej firmy. Jeśli nie zacząłeś korzystać z tych platform, prawdopodobnie zastanawiasz się nad tym poważnie i powinieneś …

Chodzi o to, że około 82% małych firm korzysta z tych platform, takich jak: LinkedIn, Facebook, Świergot, Instagram i Pinterest wspierać rozwój ich firm. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy powinieneś używać tych platform do rozwijania swojej firmy, musisz zakończyć debatę i zacząć jak najszybciej.

Platformy te skutecznie rozwijają Twój biznes. W rzeczywistości wiele osób dowiaduje się o różnych firmach, ich produktach i usługach za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Poniżej znajdziesz 6 powodów, dla których marketing w mediach społecznościowych działa!

1. Media społecznościowe promują Twój biznes.Tak! W rzeczywistości różne platformy pomogą Ci promować Twoją firmę. To naprawdę działa!

Twoja firma zyska na widoczności! Nie trzeba dodawać, że to bardzo dobra rzecz! Ale co ważniejsze, pozwoli ci rozwinąć relacje z docelową publicznością. Będziesz mógł zdobywać obserwujących, nawiązywać kontakty i wchodzić w interakcje z ludźmi, którzy będą teraz znać Twój biznes. Ponadto osoby, które współpracowały z Tobą, będą teraz bardziej zainspirowane do opowiadania innym o Twoich produktach i / lub usługach.

2. Marketing w mediach społecznościowych jest niezwykle opłacalny! Im więcej algorytmów dodanych do różnych platform i / lub sieci, tym większe prawdopodobieństwo, że wpłynie to na twoją zawartość organiczną, ponieważ możesz zgubić się w walce. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy skorzystanie z opcji reklamowych oferowanych przez wiele sieci, które będą promować Twój biznes, Twoje treści i oferty i / lub oferty specjalne. Co najlepsze, reklama w mediach społecznościowych jest stosunkowo niedroga.

3. Media społecznościowe są bardzo popularne! Nie musisz być oddanym blogerem technicznym ani specjalistą od marketingu cyfrowego, aby mieć świadomość, że jest to niezwykle popularne wśród wielu konsumentów.

Mówić Pew Research Center – około 65% dorosłych Amerykanów korzysta z tych platform i / lub sieci. Oznacza to, że jest bardziej prawdopodobne, że dotrze do prawie każdego klienta, który wejdzie do Twojej firmy lub odwiedza Twoją witrynę.

Dla większości małych firm Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników miesięcznie, co oznacza, że ​​FB jest platformą, na której Twoja firma będzie mogła dotrzeć do większej części docelowych odbiorców. Zalecamy rozpoczęcie kampanii marketingowej z Facebookiem.

4. Marketing w mediach społecznościowych wpływa na wszystkie grupy demograficzne i w każdym wieku. Nie ma barier wiekowych. W rzeczywistości bariery wiekowe są kwestionowane w sieciach społecznościowych. Badanie przeprowadzone przez Pew Research Center wykazało, że 65% dorosłych w Stanach Zjednoczonych jest aktywnych na tych platformach.

W latach 2005-2015 osoby w wieku od 30 do 49 lat częściej korzystały z mediów społecznościowych. Nie ma znaczenia, ile lat ma Twoja grupa docelowa – jest więcej niż prawdopodobne, że są już zalogowani na swoich ulubionych platformach i czekają, aż Ty i / lub Twoja firma staniecie się widoczni.

5. Media społecznościowe inspirują dwustronne zaangażowanie. Daje to środki i kontrolę, aby być bardziej poinformowanym o docelowych odbiorcach. Dzięki temu będziesz miał okazję dowiedzieć się wszystkiego o zainteresowaniach swoich odbiorców i uzyskać informacje zwrotne.

Kontaktuj się ze swoimi obserwatorami i / lub klientami i poproś ich, aby zadawali Ci pytania i dzielili się swoimi przemyśleniami, opiniami i pomysłami na temat tego, jak powinieneś ich poznać na głębszym poziomie, abyś mógł się poprawić wygnij to. Będziesz mógł zaoferować szybkie odpowiedzi bez używania telefonu i martwienia się, że klient przegapił Twoją odpowiedź.

6. Sieci społecznościowe umożliwiają udostępnianie mnóstwa informacji o Twojej firmie. Różne sieci stały się miejscem, do którego konsumenci udają się, aby uzyskać więcej informacji o Twojej firmie. Powodem jest to, że platformy te oferują i umożliwiają firmom publikowanie aktualnych informacji o wszystkich ich przyszłych usługach, produktach i wydarzeniach.

Ponadto duża część profili i aktywności w mediach społecznościowych może być publicznych, co zapewnia użytkownikom o wiele lepszą widoczność. Oznacza to również, że Twoje profile mogą być indeksowane przez Google i inne wyszukiwarki. To jeszcze jeden sposób, aby upewnić się, że Twoja firma i / lub firma będzie wyświetlana podczas wyszukiwania na stronach wyników wyszukiwania.

Jak widać, marketing w mediach społecznościowych jest opłacalnym medium, które pomoże Ci skierować firmę do docelowych odbiorców i innych użytkowników. A co najważniejsze, z pewnością pomoże Ci rozwinąć Twój biznes!