Reklama

Pozwól młodym ludziom zarządzać Twoimi sieciami społecznościowymi

By 25 czerwca 2020 No Comments
seo” data-max-rows=”2″>

Czy jesteś firmą lub przedsiębiorstwem, które stara się angażować i współdziałać w rozwijającym się świecie mediów społecznościowych? jeśli tak, prawdopodobnie pomyślałeś o swojej strategii. Ale kogo wybrałeś do prowadzenia kampanii?

Krajobraz mediów społecznościowych jest złożony i głęboki. Wiele osób gubi się w różnorodności i funkcjonalności, którą oferuje, a inni uważają, że Facebook i Twitter są jedynymi oczywistymi graczami, którymi można się martwić. Faktem jest, że złożoność i możliwość niepowodzenia są tak duże, że inwestowanie ogromnych sum pieniędzy w te kampanie jest niemal obowiązkowe. Więc potrzebujesz doświadczonego biznesmena, aby to wszystko załatwić – prawda? Fałszywe.

Słyszałem, że młoda i świeża osoba nie jest odpowiednim typem, aby podjąć się tak trudnego zadania, jak radzenie sobie z potrzebami firmy w mediach społecznościowych. Ale pomyśl jeszcze raz. Na przykład kim są ludzie, którzy najczęściej uczestniczą w mediach społecznościowych? Młodych. Kim są ludzie, którzy tworzą platformy, modyfikują proces interaktywny i żądają nowych i ulepszonych aplikacji? Młodych.

Większość osób poniżej 25 roku życia będzie wychowywana od bardzo młodego wieku w mediach społecznościowych. To część ich historii. Nigdy nie musieli się uczyć „jak” po prostu „zrobili”. Jeśli skojarzysz to z faktem, że programowanie komputerowe i inne manipulacje są naturalnie drugą naturą w tej grupie wiekowej, nie możesz przedstawić lepszego argumentu za umożliwieniem im prowadzenia i doradzania w sieciach społecznościowych dla biznes.