Reklama

Pamiętasz, kiedy media społecznościowe były fajne?

By 30 czerwca 2020 No Comments

Pamiętam odkrycie Twittera po raz pierwszy; Byłem uzależniony. Wszędzie zabierałem laptopa i ciągle sprawdzałem, czy nie ma nowych tweetów. Było kilku pierwszych autorytetów, którzy wykorzystali kanał strategicznie do promocji swoich marek, ale większość z nas była tam tylko po to, by się zaangażować. Wow, to już się zmieniło! Szybko nauczyłem się, że muszę ustalać terminy, nawet poprzez aktywację timera, aby zarządzać czasem spędzonym na każdym kanale. W przeciwnym razie 10 minut zamieniło się w godzinę i nic nie zostało zrobione!

Ponieważ media społecznościowe stały się bardziej popularne, a liczba użytkowników na kanałach wzrosła, marketerzy szybko szukali sposobów wykorzystania ich do wzmocnienia zaangażowania marki. Media społecznościowe przeszły z pracy na pełny etat do pracy na pełny etat.

Wielkim nieporozumieniem jest to, że małe firmy mają „łatwy” sposób na zwiększenie zasięgu i zwiększenie puli potencjalnych klientów, po prostu poprzez zaangażowanie i interakcję.

Ale to nie jest łatwe, jest strategiczne.

O ile nie masz oddanego członka zespołu, który zarządza mediami społecznościowymi, właściciele małych firm przechodzą cykle zaangażowania. Czytają blog lub biorą udział w kursie, podkreślając korzyści płynące z mediów społecznościowych dla biznesu, polegają na nim, są podekscytowani nowym zarządzaniem i szybko wykonują pracę, aby utrzymać tempo. Podniecenie maleje, zaangażowanie maleje, a powrót do status quo. Jeśli nauczyliśmy się czegoś w mediach społecznościowych, to zaangażowanie w spójne treści przynosi największy sukces.

Ryzyko, że okaże się zbyt uproszczone, sprowadza się do zrozumienia:

WHO – Jaki jest twój rynek docelowy.

Co – Co powinieneś opublikować.

Lub – W których sieciach społecznościowych powinieneś publikować.

Kiedy – Kiedy Twój rynek docelowy jest online, w tym kiedy najprawdopodobniej zobaczysz swoje publikacje. Oznacza to, że możesz publikować mniej, ale w bardziej ukierunkowanych momentach, kiedy Twoje posty będą najbardziej widoczne.

Jak? ”Lub„ Cowideo, tekst, zdjęcia – mieszanka trzech. Czy Twoje wiadomości są zaplanowane, spontaniczne, czy oba!

Stamtąd możesz opracować łatwą do naśladowania formułę, która będzie działać z Twoim czasem. Twoja wiadomość zostanie dobrze odebrana zarówno pod względem formatu, czasu, jak i częstotliwości; zmaksymalizuj wydajność swojego e-maila dzięki czasowi, który musisz nim zarządzać. Połącz tę strategię z głównym magnesem, aby przechwytywać adresy e-mail, a budujesz nie tylko śledzenie w mediach społecznościowych, ale także listę mailingową.

Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na naszą stronę internetową i sprawdź nasz pakiet mediów społecznościowych Jumpstart. To szybki i łatwy, niewiążący sposób powrotu na drogę do sukcesu w mediach społecznościowych.