Członkowie LAMN (założony w 1988 r.) I NARIP (założony w 1998 r.) Mogą szybciej zdobyć wiedzę, doświadczenie i informacje kontaktowe potrzebne do rozwoju kariery i awansu.

Sukces obu organizacji wykracza daleko poza ich nazwy – zarówno LAMN, jak i NARIP mają członków w całym kraju i na całym świecie. Biura są otwarte w Kanadzie, Nowym Jorku i Londynie, a kolejne miasta czekają w kolejce.

Przed opracowaniem Taylor te wpływowe organizacje nie miały żadnej formalnej jednostki zajmującej się funkcjami edukacyjnymi, sieciowymi lub mentoringowymi potrzebnymi do stymulowania nowej generacji przemysłu muzycznego. Wszystkie te czynniki są ważne, ale bez wątpienia to, co Taylor najbardziej ceni: „Sieć jest tym, czym jest ten biznes – a właściwie cały biznes” – mówi. „Jeśli chcesz iść dalej, musisz poznać ludzi. Możesz być geniuszem, ale możesz pozostać w obsesji i nędzy, jeśli nie wyjdziesz i nie powiesz innym, kim jesteś”.

LAMN:

LAMN jest wszechstronnym źródłem informacji dla początkujących w branży muzycznej, a także okazją dla studentów, aby dowiedzieć się więcej o branży i tym, jak mogą się w nią włamać. LAMN sponsoruje spotkania branżowe, warsztaty i seminaria z top managerami we wszystkich obszarach branży muzycznej.

NARIP:

Aby zostać członkiem NARIP, musisz być profesjonalistą w branży muzycznej. „Uświadomiłem sobie, że poza organizacjami, takimi jak American Record Industry Association (RIAA), organ lobbingowy zorientowany na prawodawstwo, nie było żadnej organizacji, która byłaby w stanie zaspokoić potrzeby osób, których kariera jest całkowicie w branży muzycznej”, powiedział Taylor.

Początek.

Pomysł na Los Angeles Music Network wywodzi się z mojej pierwszej pracy w Avalon Attraction, promotorze dużego koncertu w firmie w Południowej Kalifornii” – mówi Taylor. „Wszystkie koła branży muzycznej mówią o odbywającym się koncercie. Tutaj byłem świeży, poza uniwersytetem i miałem dostęp do prawie każdego profesjonalisty – od radia, przez prasę i personel wytwórni, po dyrektorów artystów. Do samych artystów”.

Taylor odszukała stowarzyszenie, za pośrednictwem którego mogła poznać ludzi, z którymi komunikowała się przez telefon. „Byłem bardzo zaskoczony, że nie znalazłem nic naprawdę cennego, więc zacząłem kontaktować się z ludźmi, z którymi miałem kontakt” – powiedział. „Na początku było nas tylko około trzech lub czterech, ale wzrosła. To był drut, który doprowadził do moich obecnych relacji zawodowych, nie wspominając o Banku Pracy i moich listach mailowych. To najlepszy biznes tutaj”.

Część tego, co LAMN i NARIP nakładają się, a Taylor regularnie zatrudnia członków NARIP do paneli LAMN i innych funkcji oraz instruuje członków LAMN. Jednak chce zapewnić odpowiednie doświadczenie dla każdej grupy.

Dla członków NARIP jego podejściem jest rola szkolenia w miejscu pracy. „Nigdy nie powinniśmy przestać się uczyć i bez względu na to, ile mamy doświadczenia, zawsze istnieje coś innego lub inny punkt widzenia, który możemy przyjąć i ocenić”, mówi Taylor.

Prezes zwrócił się do pianisty:

Klasycznie wyszkolony pianista Taylor jest również instruktorem, wykładowcą biznesu muzycznego i wykonawcą w instytucjach takich jak Harvard Business School, New York University, Caltech / MIT Business Forum, Berklee College of Music, University of Los Angeles, Kalifornia (rozrywka). Studies and Performing Arts), University of Southern California, Academy of Contemporary Music (Guildford, Londyn), California State University Chico, Tennessee State University, International Symposium of Music and Entertainment Educators Association (2000 i 2002), University of Hawaii, California State University Pomona, Pepperdine University Business School i inne. Popularny na całym świecie prelegent gościnny i uczestnik konferencji przemysłowych. Był przewodniczącym konferencji Musicom4 Sympozjum Technologii Muzycznych (1998) i głównym prelegentem podczas Letniej Konferencji Berklee School of Music (2003).

Jest konsultantem InsideSessions, wspólnego przedsięwzięcia Universal Music Group i Penguin Putnam, a także zasiada w wielu międzynarodowych organizacjach charytatywnych i branżowych. Jest częstym sędzią talentów na amerykańskich i międzynarodowych konkursach talentów, a ostatnio uczestniczył w panelach Universal Talent Prague (Czechy 2003) i Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Golden Magnolia (Baton Rouge 2003).

Jako pisarz i autor, jego analiza pojawiła się ostatnio w Billboard Magazine, Radio & Records, USA Today, Newsweek, Source Magazine, Chicago Sun Times, Los Angeles Times, Los Angeles Daily News, Daily Variety, Musician Magazine, Wired, Lip Service Magazine, Los Angeles Business Journal i serwisy takie jak Reuters Ltd. oraz w międzynarodowej prasie biznesowej (Capital Magazine [Spain], Wyzwania / Le Nouvel Observateur [France]). Był ekspertem w krajowym programie radiowym „Hollywood Wrap”, Fox News, programie Samm Browna „For The Record” w programie KPFK 90,7-FM, programie radiowym Iry Fistell KRLA 1110-AM i innych mediach.

Kontakt:

Z Tess Taylor można się skontaktować pod numerem (818) 769-7007 lub pocztą elektroniczną na adres tess@narip.com.