Artyści często chcą wiedzieć, czy istnieje dokładna formuła, której mogą użyć, aby zapewnić sukces w branży muzycznej. Czy taka formuła istnieje? Co mogą zrobić artyści, aby zapewnić pomyślny wynik? Czy można podążać za precyzyjnym biznesplanem, aby odnieść sukces jako artysta, czy też wynik determinuje czyste szczęście w branży?

Czas jest ważny

Jeśli chodzi o przemysł muzyczny, czas jest najważniejszy. Bez względu na to, jakie inne talenty ma artysta lub jakie strategie zastosował, czas jest głównym czynnikiem. Sprawdź rynek, aby zobaczyć, kiedy potrzebujesz konkretnego typu talentu lub niepodpisanego artysty. W ten sposób możesz wiedzieć, kiedy może być Twój idealny czas.

Podaż i popyt

Podobnie jak w przypadku wszystkich innych produktów, przemysł muzyczny ma łańcuch podaży i popytu. Niektóre gatunki mają większe zapotrzebowanie niż inne. Lokalne i krajowe wymagania dotyczące niezależnych muzyków również są bardzo zróżnicowane. To, że dokonałeś przełomu w swojej okolicy, nie oznacza, że ​​dokonałeś przełomu na poziomie krajowym. Są artyści, którzy rozwijają się lokalnie, ale nie generują wystarczającej liczby reklam, aby przyciągnąć międzynarodową lub nawet krajową uwagę.

Anne nie jest czarno-biała

Talent to znacznie więcej niż głos artysty czy umiejętności instrumentalne. Obejmuje to umiejętności, takie jak taniec, obecność, pisanie piosenek i kompozycja muzyczna. Ma to również wiele wspólnego z tym, jak przedstawiasz się opinii publicznej. Przede wszystkim najważniejszym talentem artysty jest umiejętność komunikowania się z publicznością.

Musisz być w stanie komunikować się z publicznością i sprawić, by poczuli wiadomość, którą próbujesz przekazać. W końcu muzyka to dzielenie się historią i generowanie emocji. Kiedy wytwórnie płytowe cenią talent i promują muzyków, traktują artystę jak pakiet. Jeśli artysta ma duże umiejętności w jednej dziedzinie, może nadrobić brak innych.

Wykorzystaj swój wizerunek, aby zmaksymalizować sukces

Twój obraz powinien być tylko Twój. Chociaż znajomość może pomóc osiągnąć cel, w Twoim osobistym stylu i wizerunku powinno być coś zupełnie wyjątkowego. Fani nie chcą w kółko oglądać dokładnie tego samego, a na pewno nie chcą widzieć artysty, który jest dokładnie taki sam.

Pokaż mi swoje rzeczy

Doświadczenie artysty w reklamie piosenek może oznaczać wiele rzeczy. Obejmuje to, ile wykonałeś występów i jak dobrze przygotowujesz się do prób. Ale co najważniejsze, chodzi o to, jak radzić sobie z porażką i przezwyciężyć ją. W ten sposób możesz przezwyciężyć odrzucenie lub zamienić negatywne opinie w pozytywne rzeczy. Doświadczenie to dobra rzecz, podobnie jak profesjonalizm. Jeśli jesteś artystą bez podpisu, im większe masz doświadczenie i profesjonalizm, tym większe prawdopodobieństwo, że podpisujesz kontrakt z większą wytwórnią. Wykorzystaj swoją wiedzę, aby poważnie poinformować ludzi, którzy znają Twoją muzykę.

Wszystko ma swoją cenę

Prawdziwe życie nie jest takie jak w filmach. Prawdopodobnie z dnia na dzień magicznie nie odniesiesz sukcesu tylko dlatego, że masz niesamowity talent. Wiele osób z niesamowitymi talentami nigdy nie ujrzy światła dziennego w przemyśle muzycznym. Dotarcie tam, gdzie chcesz, wymaga wysiłku, czasu i często, a nawet pieniędzy. Przemysł muzyczny nie oferuje swobodnej drogi do sukcesu. Współpracuj z innymi artystami, pozostań w studio, sieci w branży, graj koncerty i nie tylko.

Te rzeczy często wymagają więcej pieniędzy i czasu, niż ktokolwiek to rozumie. Nawet najlepsi artyści mogą szybko zatopić się w Twojej twarzy bez starannego planowania.

Ucz się od najlepszych

Najlepsze uczenie się jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Ci, którzy odnieśli sukces, mogą zobaczyć rzeczy, których sam nigdy byś nie zrobił. Ale nawet mentor może zbytnio skupić się na rzeczach, które nie działają dla Ciebie. Mentorzy i doradcy są ważni. Po prostu upewnij się, że wybrałeś właściwe i nie zapomnij przeanalizować wszystkich udzielonych wskazówek, aby sprawdzić, czy działają one dla Ciebie.

Wiedz, czego chcą, i wykorzystaj swoje wąsy i bohaterów, aby to zapewnić

Łączenie się ze swoimi fanami to prawdopodobnie najlepszy sposób, aby stać się artystą. Jest to nie tylko ważna część promocji piosenki, ale także możesz dowiedzieć się, czego naprawdę chcą Twoi fani. Artyści i fani mogą teraz swobodnie komunikować się w sposób, o którym artyści poprzednich pokoleń mogli tylko pomarzyć. Nie możesz po prostu poddać się każdemu żądaniu, które się z tym wiąże, ale możesz też przyjąć dobre pomysły, gdy się pojawią. Chociaż wydarzenia dla fanów są zawsze organizowane przez agencje i promotorów, fani mediów społecznościowych są bezpośrednią liną ratunkową artystów i nie można ich lekceważyć. Poznaj swoje mocne strony i uwielbienia i wykorzystaj je, aby zdecydować, co możesz, a czego nie możesz dać swojej grupie fanów. Wszystko, co działa, można przekazać zespołowi.

Zaczynam grać

Promowanie muzyki może być trudne. Czasami droga do sprzedaży nagrań i gier radiowych może być dłuższa i bardziej skomplikowana, niż początkowo sądził artysta. Może to być również błędne koło, ponieważ możesz wziąć radio, aby sprzedać płytę i odwrotnie. Uzyskanie obu pokazów może wymagać wielu rezerwacji i występów. Zdobycie wszystkich trzech pomoże zapewnić sukces. Na niektórych z tych aren może być trudno grać bez przynajmniej jednego doświadczenia i rzeszy fanów. A jednak nawet artyści, którym się to uda, mogą nie sprzedać wystarczająco dużo płyt, aby kontynuować. Dlatego ważne jest, aby robić wszystko we wszystkich obszarach, aby odnieść sukces.

Przystosowanie się do zmian

Bądź cierpliwy. Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, sukces nie zawsze jest gwarancją. Musisz nauczyć się elastyczności. Czasami oznacza to po prostu relaks i brak przepracowania. Ale przede wszystkim oznacza to, że musisz przyzwyczaić się do tego, że sprawy nie idą zgodnie z planem. W przemyśle muzycznym pewne są tylko zmiany, które zachodzą na tym polu, akceptacja płyt, których zwykle się nie robi, przerywanie określonej rutyny i porzucanie harmonogramu. Artyści, którzy przekraczają granice i są w stanie nadążyć za nurtem, zwykle wstają szybciej niż ci, którzy nie potrafią.

Poznaj branżę od wewnątrz i na zewnątrz

Tylko w ten sposób możesz odnieść sukces w branży muzycznej. Musisz znać kąt i akord każdego pejzażu muzycznego oraz wiedzieć, jak każda poruszająca się część tworzy całość, gdy reklamujesz muzyków. Oznacza to, że musisz dokładnie zbadać, co robić w studio, dowiedzieć się o tantiemach i innych dochodach, publikować oferty, rezerwacje i nie tylko. Główny nacisk może być położony na muzykę, ale nie jest to jedyna rzecz, którą musisz wiedzieć. Musisz także być mistrzem badań i biznesu. Ta wiedza nie tylko pomoże Ci szybko iść naprzód, ale może również pomóc innym wykorzystać Ciebie i zacząć od zera.

Więcej informacji na temat wejścia do branży muzycznej można znaleźć na stronie www.superstartunes.com/blogs/